Home Home Home
SYNCHRONIZACJA ODBIORCÓW REKLAM

Dotrzyj do swoich kontaktów
na Facebooku i w Google
bez plików cookies

Wbudowana synchronizacja odbiorców Omnisend umożliwia dynamiczną synchronizację segmentów kontaktowych z Facebookiem i Google w celu skuteczniejszego targetowania reklam.
WYPRÓBUJ ZA DARMO
Pełny dostęp. Bez karty kredytowej.

based on 5,000+ reviews on

Przygotuj się na reklamę bez plików cookies

Audience Sync umożliwia retargetowanie kontaktów na Facebooku i Google przy użyciu ich adresów e-mail, a nie plików cookies. Oznacza to, że będziesz mógł kontynuować segmentację i targetowanie różnych grup odbiorców nawet po tym, gdy Google przestanie obsługiwać pliki cookies z końcem 2022 roku.
  • Bez plików CSV

    Zsynchronizuj segmenty zdefiniowane w Omnisend z bazą kontaktów za pomocą paru kliknięć i zapomnij o ręcznej pracy z plikami CSV.

  • Precyzyjnie targetowane segmenty

    Użyj segmentacji Omnisend, aby korzystać z danych o klientach i retargetować lub zbudować sprecyzowaną, opartą na danych, bazę podobnych odbiorców.

  • Aktualni odbiorcy

    W przeciwieństwie do innych rozwiązań z synchronizacją danych co godzinę, Omnisend synchronizuje Twoje kontakty z Facebookiem co 5-15 minut, dzięki czemu baza Twoich odbiorców jest zawsze aktualna.

Dostarczaj płynne, wielokanałowe wiadomości

W Omnisend połącz kanały e-mail, SMS i powiadomienia web push z synchronizacją odbiorców dla Facebooka i Google, aby tworzyć wielokanałowe kampanie marketingowe. Popraw zasięg, zwiększ częstotliwość wiadomości i aż 4-krotnie zwiększ współczynnik konwersji.
  • Facebook Custom Audiences

    Twoje segmenty Omnisend są dynamicznie synchronizowane z kontem reklamowym na Facebooku jako Custom Audiences. Możesz do nich dotrzeć na Facebooku i na Instagramie.

  • Google Customer Match

    Twoje segmenty Omnisend są dynamicznie synchronizowane z kontem Google Ads i mogą być używane jako grupy odbiorców Customer Match. Możesz je targetować w Google Search, Display, Gmail i Youtube.

Polepsz tergetowanie reklam

  • Buduj lepsze grupy podobnych odbiorców

    Wykorzystaj do pracy dane o swoich klientach i zsynchronizuj je z Facebookiem lub Google, aby gromadzić podobnych subskrybentów i znajdować wartościowych klientów.

  • Retargetuj swoje kontakty

    Zwiększ swój zasięg i szanse na konwersję, retargetując mniej aktywnych klientów lub nowe kontakty z początku lejka marketingowego.

  • Zmniejsz swój CAC

    Zoptymalizuj koszty pozyskiwania klienta, wykluczając segmenty klientów, którzy od razu dokonali konwersji.

Korzystaj z naszej skutecznej segmentacji

Wyjdź poza grupę „wszyscy odbiorcy” i precyzyjnie dostarczaj informacje, korzystając z naszej elastycznej segmentacji, ukierunkowanej na biznes e-commerce. Segmentuj na podstawie historii zakupów, etapów cyklu życia klienta i innych zmiennych behawioralnych, aby budować cenne, wysoce konwertujące segmenty i docierać do nich w kanałach własnych lub płatnych.
Używaj Omnisend do jeszcze inteligentniejszego targetowania na Facebooku i Google