Home Home Home
FORMULARZE SUBSKRYPCJI

Przechwyć i konwertuj
gości w Twoim sklepie

Korzystaj ze zintegrowanych formularzy subskrypcji Omnisend i bezproblemowo zbieraj więcej kontaktów. Zacznij odrazu ich angażować za pomocą automatycznych wiadomości.
Od gości do kupujących - to proste.
WYPRÓBUJ ZA DARMO
Pełny dostęp. Bez karty kredytowej.

based on 5,000+ reviews on

TYPY FORMULARZY SUBSKRYPCJI

Wybierz własny sposób na powiększanie listy

Niezależnie od tego, czy zbierasz nowych subskrybentów, czy potrzebujesz uruchomić specjalną kampanię z dedykowaną stroną docelową - możesz to wszystko zrobić dzięki różnorodności formularzy subskrypcji Omniend.
CELOWE EXIT POP-UP

Przechwyć odchodzących gości

Exit pop-up zmniejszają współczynnik odrzuceń, zmniejszają też porzucenie koszyka i oczywiście są pewnym sposobem na zwiększenie liczby subskrybentów. W ustawieniach pop-up, możesz wybrać czas wyświetlania, określoną liczbę stron do wyświetlenia zanim sie pojawi pop-up lub nawet ograniczyć pojawienie się pop-up do określonej strony Twojego sklepu (np. tylko przy realizacji platności).
BUDOWANIE LISTY SMS

Buduj własne grono subskrybentów SMS

Pop-upy do zbierania numerów telefonów Twoich kontaktów to najprostszy sposób na powiększenie listy subskrybentów SMS. Możesz tworzyć formularze zawierające tylko numery telefonów lub przechwytywać zarówno numery telefonów, jak i adresy e-mail — wybór należy do Ciebie. Jaka jest zaleta Omnisend? Inne ESP wymagają przechowywania e-maili każdego subskrybenta, a w Omnisend wystarczy mieć numer telefonu kontaktu, aby rozpocząć działania marketingowe dla tej konkretnej osoby. Tak więc, jeśli interesują Cię tylko wiadomości SMS, e-mail, czy marketing omnikanałowy, masz swobodę wyboru.
RAPORTY FORMULARZY

Śledź i sprawdzaj, co działa

Wskaźniki otwarć, kliknięć i przychody z wiadomości
e-mail są kluczem do pomiaru skuteczności e-mail marketingu, ale co można powiedzieć o wskaźnikach subskrypcji? Zmniejszający się współczynnik subskrypcjimoże wskazywać na potrzebę odświeżenia czynnika kreatywnego lub dostosowania oferty, dlatego ważne jest, aby śledzić efektywność formularzy. Przeanalizuj raporty w podziale na urządzenia lub lokalizacje, porównuj wskaźniki subskrypcji różnych formularzy, zobacz, co zapewnia Ci najwięcej kontaktów i zawsze bądź na bieżąco ze wszystkimi wskaźnikami wydajności.

  • Zgodność z TCPA i RODO
    Formularze zapewniają zgodność z TCPA i RODO
  • Zgodność z urządzeniami mobilnymi
    Nasze formularze świetnie prezentują się na każdym urządzeniu i są dostosowane do Google Mobile, aby zapewnić gościom urządzeń mobilnych jak najlepsze wrażenia.
  • Gotowe Motywy
    Wybierz jeden z naszych gotowych motywów, dodaj do niego swoje zdjęcia i natychmiast zacznij pozyskiwać kontakty.
Zwiększ liczbę subskrybentów dzięki
formularzom o wysokiej konwersji
Pozyskaj więcej kontaktów za pomocą formularzy subskrypcji Omnisend i korzystając z naszych zautomatyzowanych systemów pracy natychmiast nawiąż z nimi kontakt.