The number of messages you can send depends on the region:
SMS
MMS
Zawiera:
The number of messages you can send depends on the region:
SMS
MMS
Zawiera WSZYSTKO to, co plan Darmowy, a ponadto:
The number of messages you can send depends on the region:
SMS
MMS
Zawiera WSZYSTKO to, co plan Standardowy, a ponadto:
Limity wiadomości e-mail. Polityka uczciwego korzystania w planie Enterprise — 60 x lista (kontaktów).
Darmowe pakiety SMS równe cenie twojego miesięcznego (rocznego) planu.
Zbieraj subskrypcje na powiadomienia web push i natychmiast nawiązuj kontakt ze swoimi odbiorcami.
Zsynchronizuj swoje segmenty z Facebook Custom Audiences, przekierowuj odbiorców na Facebook i Instagram oraz zwiększ zasięgi, tworząc Grupy podobnych odbiorców.
Zsynchronizuj swoje segmenty z Google Customer Match i kontynuuj kontakt z tą grupą odbiorców przez wyszukiwarkę Google, Google Shopping, Gmail i YouTube.
Twórz zautomatyzowane systemy przepływu poczty e-mail dla porzuconego koszyka, potwierdzenia zamówienia i wysyłki, serii powitalnej oraz wielu innych zdarzeń.
Dodaj wiadomości SMS do swoich systemów automatyzacji pracy. (Obowiązują dodatkowe opłaty za wysyłanie SMS-ów)
Zaoszczędź czas, korzystając z naszych gotowych systemów automatyzacji dla ponownego zaangażowania klientów np. dla porzuconego koszyka, serii powitalnej, wiadomości po zakupie i wielu innych zdarzeń.
Twórz własne systemy automatyzacji pracy, korzystając z niestandardowych zdarzeń i dostępnych integracji danych.
Dowolna liczba niestandardowych zdarzeń, które możesz wykorzystać jako triggery w swoich systemach pracy.
Użyj Podziałów Automatyzacji aby w ramach jednego systemu pracy spersonalizować wiadomości na różnych ścieżkach.
Ulepsz swoje systemy pracy, testując różne kanały, wiadomości, linie tematów i inne elementy.
Dostosuj swoje wiadomości do określonych odbiorców dzięki dynamicznym blokom treści dostępnym dla automatycznego mailingu.
Dodawaj rekomendacje produktów na podstawie historii zamówień w automatycznym mailingu.
Newslettery ze znakiem „Powered by Omnisend”.
Eksperymentuj z różnymi nazwami nadawcy oraz tematami i sprawdź, co jest najskuteczniejsze wśród twoich odbiorców.
Automatycznie wyślij powtórny newsletter do osób, które nie otworzyły pierwszego.
Posegmentuj swoje kontakty na podstawie ich historii zakupów, zaangażowania i danych profilowych.
Zobacz historię przeglądania i szczegóły każdego anonimowego i znanego użytkownika.
Posegmentuj klientów według etapów cyklu życia klienta, aby dbać o swoich najważniejszych odbiorców i reaktywować ich.
Śledź w czasie rzeczywistym, które strony, kategorie i przedmioty przeglądają Twoi goście.
Ilość czasu, przez który masz dostęp do danych śledzenia.
Formularze zapisu ze znakiem "Powered by Omnisend".
Liczba formularzy rejestracyjnych dostępnych na Twojej stronie w tym samym czasie.
Dostępne pola do zebrania dodatkowych informacji o subskrybencie.
Pokaż formularze subskrypcji gościom, którzy zamierzają opuścić twój sklep.
Ustaw formularze subskrypcji tak, aby pojawiały się po określonym czasie lub na określonych stronach, na które wchodzą twoi goście.
Włącz pozyskiwanie zgody RODO.
Uzyskuj zgody na subskrypcję SMS za pomocą któregoś z naszych formularzy.
Zawsze widoczny i nieinwazyjny widżet rejestracji, który umożliwia gościom subskrypcję w dowolnym momencie.
Używaj stron docelowych dla swoich kampanii marketingowych, aby zdobywać nowych subskrybentów.
Wysyłaj generowane automatycznie i zsynchronizowane z Twoim sklepem unikalne kody rabatowe.
Wyświetlaj swoje produkty i ich szczegóły w wielu różnych układach.
Wybieraj spośród wielu pięknych, profesjonalnie wyglądających i łatwych do dostosowania szablonów e-maili.
Edytuj obrazy za pomocą wbudowanego edytora Adobe Creative Cloud Connected.
Automatycznie polecaj swoje bestsellery lub najnowsze produkty w kampaniach i automatyzacjach.
Preglądając produkty ze swojego sklepu automatycznie je importuj do szablonów e-mail.
Gamifikuj swoje newslettery i podwajaj ilość kliknięć przy pomocy naszego interaktywnego Pudełka Prezentowego.
Oferuj zniżki swoim subskrybentom za pomocą interaktywnej loterii Zdrapka.
Używaj warunkowych bloków treści w systemach automatyzacji, aby dostosować konkretną treść do docelowych segmentów klientów.
Uzyskaj natychmiastową informację zwrotną od klientów w ramach swoich kampanii.
Dodawaj rekomendacje produktów na podstawie historii zamówień w automatycznym mailingu.
Zawsze bądź na bieżąco z tym, jaki przychód generuje każda kampania, kanał lub system automatyzacji.
Analizuj skuteczność swoich kampanii za pomocą danych o liczbie otwarć, kliknięć, dostarczalności i przychodach.
Sprawdź, które produkty i elementy klikali twoi subskrybenci.
Obserwuj, jak twoje listy e-maili i SMS-ów z biegiem czasu rosną i porównuj trendy z poprzednimi okresami.
Śledź, na ile skutecznie każdy formularz zapisu przekształca gości w subskrybentów, z użyciem danych kontekstowych.
Analizuj otwarcia, kliknięcia, wskaźniki dostarczalności i dane o przychodach dla każdej wiadomości w swoich systemach pracy.
Sprawdź, które segmenty są najskuteczniejsze w raportowaniu zaawansowanym.
Śledź w jednym widoku zagregowane dane dotyczące wydajności, porównując wyniki wiadomości e-mail i SMS-ów oraz identyfikując najlepsze kampanie i systemy pracy.