Home Home Home
RAPORTY

Praktyczna wiedza
dla zwiększenia sprzedaży

Dowiedz się więcej o swoich klientach i łatwo określ, które strategie marketingowe działają najlepiej, korzystając z naszych narzędzi do rapartowania i analizy biznesu e-commerce.
WYPRÓBUJ ZA DARMO
Pełny dostęp. Bez karty kredytowej.

based on 5,000+ reviews on

TABLICA SPRZEDAŻY

Bądź na bieżąco
ze swoim wskaźnikiem ROI

Z łatwością śledź sprzedaż, dzięki precyzyjnemu przypisywaniu przychodów i raportowaniu zapewnionym przez Omnisend. Analizuj sprzedaż generowaną we wszystkich kampaniach oraz poprzez automatyzacje, zyskując praktyczne zestawienie z danymi o zyskach. Zobacz pełny obraz!
RAPORTY WYDAJNOŚCI

Sprawdź, co działa najlepiej

  • Raporty kampanii i automatyzacji

    Dowiedz się, co faktycznie napędza Twoją sprzedaż, dzięki szczegółowym raportom przychodów i zaangażowania z każdej kampanii i automatyzacji.

  • Zintegrowane raporty

    Podejmuj decyzje dotyczące optymalizacji systemu pracy w oparciu o dane bez opuszczania edytora automatyzacji — kluczowe statystyki efektywności przekazu są dostępne bezpośrednio z interfejsu.

ZAAWANSOWANE RAPORTOWANIE

Zobacz pełny obraz

Uzyskaj pełny obraz zagregowanych metryk wydajności. Dogłębnie analizuj dane szczegółowe dzięki naszym panelom raportowania zaawansowanego.
  • Wszystkie KPI w jednym miejscu

    Wszystkie wskaźniki sprzedaży i wydajności - w jednym miejscu. Łatwo dostępne do monitorowania, filtrowania i pracy z nimi.

  • Lista najpopularniejszych kampanii

    Zobacz, które kampanie i systemy pracy najbardziej zwiększają Twój wynik finansowy i które segmenty wykazują największe zaangażowanie.

  • Analiza różnych kanałów

    Porównuj skuteczność e-maili, SMS-ów i innych kanałów pod kątem różnych kluczowych wskaźników, aby zoptymalizować swoją wielokanałową strategię.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O ZAAWANSOWANYM RAPORTOWANIU

Śledź swoje postępy dzięki naszym analizom i raportom

  • Śledzenie bez plików cookies
    Monitoruj dokładnie, jakie przychody generują Twoje kampanie i systemy pracy na wielu urządzeniach i kanałach.
  • Śledzenie w wielu kanałach
    Udoskonalaj swoją strategię marketingu wielokanałowego dzięki atrybucji na poziomie kanału i raportowaniu dla powiadomień e-mail, SMS i push.
  • Niestandardowe okno atrybucji
    Ustaw atrybucję tak, aby odzwierciedlała Twoją strategię i potrzeby – okno atrybucji zamówienia można w pełni dostosować.
  • Trendy rozwoju grupy odbiorców
    Monitoruj i porównuj, jak zmieniają się twoje listy e-mailowe i SMS-owe, bezpośrednio z panelu sprzedaży.
  • Raporty formularzy
    Zobacz, które formularze dostarczają najwięcej kontaktów, a które wymagają jeszcze poprawek.
  • Widok na żywo
    Łatwo dostępne dane śledzenia, dzięki którym możesz zrozumieć zachowanie gości i podjąć działania, aby utrzymać ich zaangażowanie.
Buduj wiedzę korzystając ze swoich danych