Zaraz po wysłaniu kampanii e-mailowej otrzymasz informację o tym, ile osób zaangażowało się w Twoje
e-maile. Możesz uzyskać cenną informację w czasie rzeczywistym, która pomoże Ci w dalszym ulepszaniu kampanii i dostarczaniu jeszcze większej wartości swoim subskrybentom. Z jednego raportu możesz się dowiedzieć, jak się rozwijają Twoi subskrybenci, jak rosną wskaźniki otwarć i kliknięć i jaką sprzedaż generują kampanie.
Dzięki mapie kliknięć w Omnisend możesz dowiedzieć się, gdzie Twoi subskrybenci klikali najwięcej w otrzymanych e-mailach. Ta informacja jest ważna, powieważ będziesz mógł dowiedzieć się, co zadziałało, a co nie, i co możesz zmienić, by zwiększyć liczbę kliknięć. Korzystając z tej informacji, będziesz w stanie tworzyć lepsze e-maile, uwzględniając prodykty i treści, których potrzebują Twoi subskrybenci, a tym samym też zoptymalizujesz konwersje.
Pierwsze godziny każdej kampanii są najważniejsze, dlatego że większość aktywności pojawi się właśnie w tym czasie. W raportach kampanii będziesz mógł zobaczyc raporty godzinowe z pierwszej doby. Diagram pokaże liczbę otwarć i kliknięc, dzięki czemu zrozumiesz, jak dobrze radzą sobie Twoje kampanie.
Raporty kampanii wyraźnie pokazują, ile osób otworzyło Twoje e-maile, ile kliknęło, a co najważniejsze, ile sprzedaży wygenerowała Twoja kampania. Pomoże Ci to ocenić skuteczność kampanii i dostosować je, aby uzyskać znacznie lepsze wyniki. Możesz także zobaczyć anulowania subskrypcji, a także urządzenia, na których zostały otwarte i kliknięte e-maile. Obserwując, jak te trendy zmieniają się w czasie, możesz dowiedzieć się, czego naprawdę chcą Twoi subskrybenci.