Main meniu
Main meniu
segmentacja

Lepsze targetowanie dzięki łatwej segmentacji

Spersonalizuj swoje wiadomości e-mail w oparciu o zachowania zakupowe swoich kontaktów i popraw konwersje, korzystając z intuicyjnej, dostosowanej do potrzeb biznesu e-commerce segmentacji Omnisend.

Zacznij za darmo

Pełny dostęp. Bez karty kredytowej.

Highly rated & popular with merchants in USA

SEGMENTY OPARTE NA ZACHOWANIACH ZAKUPOWYCH

Docieraj do różnych typów klientów

Omnisend został zaprojektowany głównie z myślą o biznesie e-commerce, dlatego nasza segmentacja pozwala filtrować odbiorców na podstawie różnych zdarzeń transakcyjnych i zachowań zakupowych. Dzięki naszej pełnej integracji z platformami e-commerce możesz wykorzystać wszystkie swoje dane i dzielić klientów na segmenty na podstawie kupowanych przez nich produktów, średniej wartości zamówienia, ostatnio dokonanego zakupu itd.

Docieraj do różnych typów klientów
SEGMENTY OPARTE NA CYKLU ŻYCIA KLIENTA NEW

Zadbaj o zaangażowanie najlepszych klientów

Nasza segmentacja oparta na cyklu życia klienta umożliwia retencję bez zgadywania. Omnisend dynamicznie określa etap cyklu życia każdego klienta i przedstawia te dane w formie przejrzystej mapy etapów cyklu życia. W ten sposób możesz ustalać priorytety i personalizować swoje strategie retencji pod kątem najcenniejszych kupujących, utrzymując markę na pierwszym miejscu i zwiększając liczbę ponownych zakupów.

Dowiedz się więcej o etapach cyklu życia klienta
Zadbaj o zaangażowanie najlepszych klientów

Mapa etapów cyklu życia to niesamowita szansa dla małej firmy. To działanie, które zwykle wymaga zaangażowania całego zespołu marketingowego. To prosty sposób, by w jednym miejscu zobaczyć nawyki i zwyczaje zakupowe naszych klientów, co bardzo pomogło nam w dotarciu do różnych grup. Konkurujemy z większymi firmami, a dzięki temu docieramy do nich w odpowiednim czasie.

Angèl Foster

Współwłaściciel Island Olive Oil Company

SEGMENTY OPARTE NA ZAANGAŻOWANIU

Popraw swoją dostarczalność

Posiadanie pełnych danych o zaangażowaniu odbiorców i wykorzystywanie ich do segmentacji pomaga w tworzeniu bardziej przemyślanego harmonogramu wysyłek i poprawia wszystkie kluczowe wskaźniki – od zwiększenia liczby otwarć po utrzymanie dobrego wskaźnika dostarczalności. Na przykład cotygodniowe oferty dla najbardziej zaangażowanych kontaktów lub regularne kampanie odzyskiwania klientów — wszystko to jest dostępne dzięki łatwej segmentacji Omnisend.

Popraw swoją dostarczalność
INTUICYJNY KREATOR SEGMENTÓW

Ciesz się elastyczną segmentacją

Bez względu na to, czy tworzysz segment odbiorców po raz pierwszy, czy jesteś już na poziomie zaawansowanym, przekonasz się, że segmentacja Omnisend jest zarówno łatwa w użytkowaniu, jak i solidna. Możesz łączyć wiele reguł, wybierać spośród różnych filtrów i zawęzić targetowanie do bardzo konkretnych kontaktów, dla których Twoje wiadomości będą najbardziej trafione.

Ciesz się elastyczną segmentacją

Inteligentne, dynamiczne targetowanie

Conditional content blocks
Sugestie
segmentów

Skorzystaj z naszych propozycji segmentów do tworzenia pierwszych segmentów, docierania do większej liczby skrzynek odbiorczych i reaktywowania większej liczby kontaktów

Personalized recommendations
Aktualizacja segmentów
w czasie rzeczywistym

Nie ma już potrzeby ręcznego lub złożonego importowania — zapisane segmenty są automatycznie aktualizowane w czasie rzeczywistym.

Automation splits
Tagowanie
kontaktów

Uporządkuj swoje kontakty za pomocą tagów — dodatkowa warstwa informacji kontaktowych dla jeszcze bardziej spersonalizowanych wiadomości

SYNCHRONIZACJA ODBIORCÓW FACEBOOK I GOOGLE

Bezproblemowo retargetuj swoje segmenty

Popraw targetowanie PPC i docieraj do nowych, podobnych odbiorców, korzystając z wbudowanej synchronizacji odbiorców Omnisend z:

Bezproblemowo retargetuj swoje segmenty

Spersonalizowane wiadomości na każdym kanale

Użyj segmentacji, aby kierować swoje wiadomości we wszystkich kanałach Omnisend.

Wiadomości e-mail
Wiadomości e-mail

Uwzględniaj lub wykluczaj segmenty z newsletterów i automatyzacji e-mail.

Dowiedz się więcej
SMS
SMS

Korzystaj z SMS-ów jako bardziej osobistego kanału, wysyłając tylko najtrafniejsze wiadomości, dopasowane do klienta.

Dowiedz się więcej
Powiadomienia web push
Powiadomienia web push

Wykorzystaj potencjał push dzięki ukierunkowanym ofertom i automatyzacji opartej na zdarzeniach.

Dowiedz się więcej