Chcesz zobaczyć, jak działa Omnisend? Uzyskaj pełny dostęp do bezpłatnego abonamentu
Nie wymagamy karty kredytowej.
1Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
Get a personal, 1-on-1 demo of Omnisend
Set your own agenda for the call. Whether it’s a product walkthrough, specific questions or a casual chat on how to make more sales with Omnisend’s marketing automation - our ecommerce experts have you covered.
Wybierz Omnisend zamiast Klaviyo, aby zautomatyzować marketing, bezproblemowo
Oto dlaczego sprzedawcy wybierają Omnisend zamiast Klaviyo
Porównanie Kanałów
E-MAIL
SMS
POWIADOMIENIA WEB PUSH
FACEBOOK MESSENGER
FACEBOOK CUSTOM AUDIENCES
GOOGLE CUSTOMER MATCH
WHATSAPP
Omnisend
Klaviyo
Lepiej zintegrowany kanał SMS
Omnisend pozwala Ci uwolnić pełen potencjał SMS - możesz nie tylko wysyłać spersonalizowane wiadomości poprzez integrację SMS-ów z Twoją automatyzacją, ale możesz również korzystać z nich przy jednorazowych kampaniach SMS dotyczących Twoich błyskawicznych wyprzedaży lub gorących artykułów. Dzięki zintegrowanym formularzom do zbierania kontaktów i raportów z SMS, i nie tylko, możesz dotrzeć do międzynarodowych odbiorców mobilnych i zaangażować ich bezpośrednio na urządzeniu, którego najczęściej używają.
Omnisend
Klaviyo
Dostępność kanału SMS
W kampaniach i automatyzacji
Tylko w automatyzacji
Gotowe systemy automatyzacji z SMS
Tak (łącznie 4)
Nie
Kwalifikujące się kraje odbiorców SMS
24/7 czat na żywo i wsparcie e-mail
Wsparcie przez czat i e-mail w godzinach pracy
Identyfikator nowego kontaktu
Numer telefonu i/lub adres e-mail
Tylko adres e-mail
Szybsze, zawsze dostępne wsparcie
Dla nas, firma zorientowana na klienta to nie tylko taka, która słucha swoich klientów, ale także zawsze dostępna z satysfakcjonującymi odpowiedziami i wszelkim wsparciem, potrzebnym do jak najlepszego wykorzystania Omnisend. Późny poniedziałek lub wczesna niedziela - jesteśmy zawsze, kiedy nas potrzebujesz. Klienci Omnisend korzystający z dowolnego płatnego planu otrzymują bezkonkurencyjną obsługę klienta 24h/7, a wszystkim klientom korzystającym z naszego planu Pro zapewniamy także priorytetowe wsparcie.
Omnisend
Klaviyo
Dostępność wsparcia e-mail
24/7
6:00 - 22:00 w dni powszednie / 10:00 - 16:00 w weekendy
Dostępność wsparcia na czacie
24/7
9:00 - 17:00 w dni powszednie
Łatwość obsługi platformy
Stawiamy marketerów biznesu e-commerce w centrum każdej podejmowanej przez nas decyzji dotyczącej rozwoju produktu, i cieszymy się, że dzięki temu zbudowaliśmy narzędzie, które nie tylko zapewnia wyniki, ale jest również ciągle wysoko oceniane pod kątem łatwości użytkowania i konfiguracji. Bo ostatecznie komu jest potrzebna platforma, której złożoność nie pozwala na jej właściwe zastosowanie?
Dowiedz się, dlaczego Omnisend jest lepszym wyborem niż Klaviyo