- Funkcje
- Cennik
- Migracja
- Pomoc: +370 698 15478
Email and SMS marketing insights, ecommerce resources, and the latest Omnisend news.
Our collection of ebooks and whitepapers full of best practices for ecommerce marketers.
Educational video and live training to help you make the most out of Omnisend.
Latest trends & stats about omnichannel marketing.
Featuring insights and analysis into all aspects of DTC ecommerce.
Hear directly from ecommerce and email marketing experts on how to succeed.
Highly rated & popular with merchants in USA
Każdy z nas zgodzi się, że aby generować większą sprzedaż, Twoje e-maile powinny być nie tylko spersonalizowane, ale także oparte na zachowaniach zakupowych klientów. W związku z tym Twoje reklamy również powinny być targetowane. Synchronizacja Google Customer Match w Omnisend pozwala właśnie to zrobić – zsynchronizuj swoją listę kontaktów z segmentami bezpośrednio z Google Ads. Takie segmenty możesz później bez problemu wykorzystać do retargetowania we wszystkich dostępnych kanałach, w tym w Google Search, Shopping, Gmail i YouTube. Koniec z eksportowaniem i importowaniem plików z nieaktualnymi danymi!
Zaletą automatycznej synchronizacji Google Customer Match jest to, że opiera się ona na inteligentnej segmentacji Omnisend. Oznacza to, że dopóki Twoi klienci spełniają reguły segmentów, otrzymują również Twoje reklamy. Gdy tylko jednak wypadną z segmentu, reklamy przestaną być wyświetlane. Powiedzmy, że masz segment klientów, którzy nie kupowali w Twoim sklepie od trzech miesięcy i kierujesz do tego segmentu reklamy retargetingowe, a zatem gdy tylko klient dokona zakupu, wypada z tego segmentu. Koniec z marnowaniem pieniędzy i nieistotnymi wiadomościami!
Zwiększ sprzedaż za pomocą segmentacji, która umożliwia precyzyjne targetowanie subskrybentów za pomocą pożądanych przez nich treści. Nasza segmentacja umożliwia wysyłanie ukierunkowanych kampanii na podstawie zachowań zakupowych Twoich subskrybentów, a także segmentację na podstawie aktywności e-mail, danych profilowych lub Twojej listy subskrybentów. Sprawdź, którzy klienci złożyli zamówienie na określoną kwotę w określonym przedziale czasowym i połącz te dane z danymi o klientach, którzy intensywnie korzystają z Twoich newsletterów, a następnie porównaj ilość kliknięć i otwarć.