Main meniu
Main meniu
SYNCHRONIZACJA Z GOOGLE ADS

Automatycznie synchronizuj subskrybentów z Google Ads

Zacznij za darmo

Highly rated & popular with merchants in USA

Kieruj swoje reklamy do odbiorców tak precyzyjnie jak swoje wiadomości e-mail

Każdy z nas zgodzi się, że aby generować większą sprzedaż, Twoje e-maile powinny być nie tylko spersonalizowane, ale także oparte na zachowaniach zakupowych klientów. W związku z tym Twoje reklamy również powinny być targetowane. Synchronizacja Google Customer Match w Omnisend pozwala właśnie to zrobić – zsynchronizuj swoją listę kontaktów z segmentami bezpośrednio z Google Ads. Takie segmenty możesz później bez problemu wykorzystać do retargetowania we wszystkich dostępnych kanałach, w tym w Google Search, Shopping, Gmail i YouTube. Koniec z eksportowaniem i importowaniem plików z nieaktualnymi danymi!

Kieruj swoje reklamy do odbiorców tak precyzyjnie jak swoje wiadomości e-mail

Dostarczaj spójne wiadomości marketingowe

Zaletą automatycznej synchronizacji Google Customer Match jest to, że opiera się ona na inteligentnej segmentacji Omnisend. Oznacza to, że dopóki Twoi klienci spełniają reguły segmentów, otrzymują również Twoje reklamy. Gdy tylko jednak wypadną z segmentu, reklamy przestaną być wyświetlane. Powiedzmy, że masz segment klientów, którzy nie kupowali w Twoim sklepie od trzech miesięcy i kierujesz do tego segmentu reklamy retargetingowe, a zatem gdy tylko klient dokona zakupu, wypada z tego segmentu. Koniec z marnowaniem pieniędzy i nieistotnymi wiadomościami!

Dostarczaj spójne wiadomości marketingowe

Elastyczna segmentacja oparta na zachowaniach zakupowych

Zwiększ sprzedaż za pomocą segmentacji, która umożliwia precyzyjne targetowanie subskrybentów za pomocą pożądanych przez nich treści. Nasza segmentacja umożliwia wysyłanie ukierunkowanych kampanii na podstawie zachowań zakupowych Twoich subskrybentów, a także segmentację na podstawie aktywności e-mail, danych profilowych lub Twojej listy subskrybentów. Sprawdź, którzy klienci złożyli zamówienie na określoną kwotę w określonym przedziale czasowym i połącz te dane z danymi o klientach, którzy intensywnie korzystają z Twoich newsletterów, a następnie porównaj ilość kliknięć i otwarć.