Main meniu
Main meniu
SYNCHRONIZACJA REKLAM NA FACEBOOKU

Odzyskaj klienta dzięki
e-mail marketingowi reklam na Facebooku

Zacznij za darmo

Highly rated & popular with merchants in USA

Bezproblemowe retargetowanie reklam na Facebooku

Koniec ze strzelaniem na oślep reklamami na Facebooku – jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż, Twoja reklama powinna być maksymalnie ukierunkowana, podobnie jak spersonalizowane wiadomości e-mail. Dzięki synchronizacji z Facebook Custom Audiences w Omnisend jest to możliwe: automatycznie przenoś klientów z Omnisend do Custom Audiences i retargetuj ich na Facebooku i Instagramie. Za pomocą bezproblemowej integracji możesz to wszystko wykonać automatycznie: w ten sposób nie tylko dostarczysz spójny przekaz marketingowy, ale także zaoszczędzisz pieniądze i zwiększysz sprzedaż.

Bezproblemowe retargetowanie reklam na Facebooku

Wreszcie reklamy oparte na zachowaniach zakupowych

Skończyły się czasy, gdy trzeba było wyodrębniać listy subskrybentów i segmenty z jednej platformy i przesyłać je na Facebooka. Użyj dynamicznych segmentów Omnisend, aby precyzyjnie kierować swoje reklamy na Facebooku i Instagramie na podstawie rzeczywistych zachowań zakupowych klientów. Retargetuj określone grupy klientów, w zależności od ich zaangażowania i działań. Docieraj do klientów, którzy przez jakiś czas nic nie kupowali, oferując nowe przedmioty lub sprzedaż krzyżową na podstawie przedmiotów, które kupili Twoi klienci.

Wreszcie reklamy oparte na zachowaniach zakupowych

Elastyczna segmentacja dla jeszcze lepszego targetowania klientów

Zwiększ sprzedaż za pomocą segmentacji, która umożliwia precyzyjne targetowanie subskrybentów za pomocą pożądanych przez nich treści. Nasza segmentacja umożliwia wysyłanie ukierunkowanych kampanii na podstawie zachowań zakupowych Twoich subskrybentów, a także segmentację na podstawie aktywności e-mail, danych profilowych lub Twojej listy subskrybentów. Sprawdź, którzy klienci złożyli zamówienie na określoną kwotę w określonym przedziale czasowym i połącz te dane z danymi o klientach, którzy intensywnie korzystają z Twoich newsletterów, a następnie porównaj ilość kliknięć i otwarć.