Dla generowania większych sprzedaży, Twoje e-maile powinny być nie tylko spersonalizowane, ale także wzbudzane zachowaniami zakupowymi klientów. Dlatego Twoje reklamy też powinny być targetowane. Synchronizajca Google Customer Match w Omnisend pozwala to robić – synchronizuj swoją listę kontaktów z segmentami z Google Ads. Takich segmentów możesz bezproblemowo używać do retargetowania we wszystkich dostępnych kanałach, w tym w Google Search, Shopping, Gmail i Youtube. Koniec z eksportowaniem i importowaniem plików z nieaktualnymi danymi!
Zaletą w automatycznej synchronizacji Google Customer Match jest to, że opiera się ona na inteligentnej segmentacji Omnisend. Oznacza to, że dopóki Twoi klienci spełniają reguły segmentów, są też targetowani do Twoich reklam, ale gdy wypadają z segmentu, reklamy dla nich nie są wyświetlane. Na przykład, masz segment klientów, którzy nie kupowali w Twoim sklepie od trzech miesięcy i kierujesz do tego segmentu reklamy retargetowane, więc gdy tylko klient dokona zakupu, wypada z tego segmentu. Koniec z nieaktualnymi wiadomościami!
Segmentacja to unikalne narzędzie pomagające zwiększać sprzedaż, dzięki supertargetowaniu subskrybentów do pożądanych treści. Nasza segmentacja umożliwia wysyłanie ukierunkowanych kampanii na podstawie wzorców zakupowych Twoich subskrybentów, a także segmentację na podstawie aktywności e-mail, danych profilowych i wielu innych. Sprawdź, którzy klienci nie złożyli zamówienia na określoną kwotę w określonym przedziale czasowym i połącz te dane z danymi o klientach, którzy intensywnie korzystają z Twoich newsletterów i porównaj ilość kliknięc i otwarć.