Home Home Home

Docieraj do gości tylko z trafnymi wiadomościami

Wysyłaj właściwe wiadomości do odpowiednich osób

Omnisend pomaga tworzyć trafne segmenty, umożliwiające wysyłanie właściwych wiadomości do odpowiednich osób. Segmentacja może prowadzić do wyższych wskaźników otwarć i kliknięć oraz znacznie lepszej sprzedaży. Dzieje się tak, ponieważ wysyłasz dedykowaną wiadomość do mniejszej grupy osób – tych, które wykazały zainteresowanie określonym produktem lub potrzebują trochę więcej Twojej uwagi.

Twórz elastyczne segmenty

Dla segmentacji subskrybentów, możesz wykorzystywać nie tylko wzorce zakupowe, ale też inne kryteria. Targetuj nie tylko klientów, którzy złożyli zamówienie, ale także tych, którzy otworzyli i kliknęli Twoje kampanie. Możesz pójść jeszcze dalej i identywikować tych, którzy kupili określony produkt czy użyli kodu rabatowego. Poza tym możesz też segmentować subskrybentów według ich danych demograficznych lub według źródła zapisu. Dzięki różnym regułom możesz tworzyć precyzyjnie dostosowane segmenty, aby znacznie poprawić konwersję.

Niestandardowe dane dla lepszej personalizacji

Korzystaj z niestandardowych danych, aby spesonalizować swoje e-maile i segmentować subskrybentów jeszcze bardziej. Dodaj więcej danych, które lepiej określą Twojego modelowego klienta, aby skuteczniej dotrzeć do preferowanych odbiorców – status programu lojalnościowego, ilość zakupów i wiele innych zmiennych. Korzystaj z wysoce spersonalizowanych wiadomości, dostosowanych do Twoich klientów.

Odkryj, jak możesz zwiększyć sprzedaż dzięki zaawansowanej segmentacji opartej na wzorcach zakupowych i innych danych.

Zacznij już dziś bezpłatnie. Bez karty kredytowej.