Home Home Home
SEGMENTACJA

Zwiększaj swoje cele
z łatwą segmentacją

Spersonalizuj swoje wiadomości w oparciu o wzorce zakupowe Twoich kontaktów i popraw konwersje, korzystając z intuicyjnej, dostosowanej do potrzeb biznesu e-commerce segmentacji Omnisend.
WYPRÓBUJ ZA DARMO
Pełny dostęp. Bez karty kredytowej.

based on 5,000+ reviews on

SEGMENTY OPARTE NA ZACHOWANIACH ZAKUPOWYCH

Docieraj do różnych typów klientów

Omnisend został zaprojektowany głównie z myślą o biznesie e-commerce, dlatego nasza segmentacja pozwala filtrować odbiorców na podstawie różnych zdarzeń transakcyjnych i wzorców zakupowych. Dzięki naszej pełnej integracji z platformami handlowymi możesz korzystać ze wszystkich swoich danych i dzielić klientów na segmenty na podstawie kupowanych przez nich produktów, średniej wartości zamówienia, ostatnio dokonanego zakupu itd.
SEGMENTY OPARTE NA CYKLU ŻYCIA KLIENTA NOWOŚĆ!

Zaangażuj najlepszych klientów

Nasza segmentacja oparta na cyklu życia klienta umożliwia retencję bez zgadywania. Omnisend dynamicznie określa etap cyklu życia każdego klienta i przedstawia te dane w przejrzystej mapie etapów cyklu życia. W ten sposób możesz ustalać priorytety i personalizować swoje strategie retencji pod kątem najcenniejszych kupujących, utrzymując markę na pierwszym miejscu i zwiększając liczbę ponownych zakupów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O ETAPACH CYKLU ŻYCIA KLIENTA
Mapa etapów cyklu życia to niesamowita szansa dla małej firmy. Takie rzeczy zwykle wymagają pracy całego zespołu marketingowego. To prosty sposób, żeby w jednym miejscu zobaczyć zakupy i zwyczaje zakupowe naszych klientów, co bardzo pomaga docierać do różnych grup. Konkurujemy z większymi firmami, a to pozwala nam osiągnąć ten zasięg w odpowiednim czasie.

Angèl Foster, Współwłaściciel Island Olive Oil Company

Przeczytaj historię sukcesu
SEGMENTY OPARTE NA ZAANGAŻOWANIU

Popraw swoją dostarczalność

Przechowywanie pełnych danych o zaangażowaniu odbiorców i wykorzystywanie ich do segmentacji pomaga w tworzeniu bardziej przemyślanego harmonogramu wysyłania i poprawia wszystkie kluczowe wskaźniki – od zwiększenia liczby otwarć po utrzymanie dobrego wskaźnika dostarczalności. Na przykład cotygodniowe oferty dla najbardziej zaangażowanych kontaktów lub regularne kampanie odzyskiwania byłych klientów — wszystko to jest dostępne dzięki łatwej segmentacji Omnisend.
INTUICYJNY KREATOR SEGMENTÓW

Ciesz się elastyczną segmentacją

Niezależnie od tego, czy tworzysz segment odbiorców po raz pierwszy, czy jesteś już na poziomie zaawansowanym, przekonasz się, że segmentacja Omnisend jest zarówno łatwa w użytkowaniu, jak i rozbudowana. Możesz łączyć wiele reguł, wybierać spośród różnych filtrów i zawęzić targetowanie do bardzo konkretnych kontaktów, dla których Twoje wiadomości będą najbardziej trafione.

Inteligentne, dynamiczne targetowanie

  • Sugestie Dotyczące Segmentów
    Skorzystaj z naszych sugestii dotyczących segmentów, co ułatwi Ci tworzenie pierwszych segmentów, dotarcie do większej liczby skrzynek odbiorczych i reaktywowanie większej liczby kontaktów
  • Segmenty aktualizowane w czasie rzeczywistym
    Nie ma potrzeby ręcznego, skomplikowanego importowania — zapisane segmenty są automatycznie aktualizowane w czasie rzeczywistym.
  • Tagowanie kontaktów
    Uporządkuj swoje kontakty za pomocą tagów — dodatkowych informacji kontaktowych do hiper-personalizowania wiadomości.
SYNCHRONIZACJA FACEBOOK I GOOGLE AUDIENCE

Bezproblemowo retargetuj swoje segmenty

Ulepsz kierowanie PPC i docieraj do nowych odbiorców podobnych, korzystając z wbudowanej synchronizacji odbiorców Omnisend z:

Spersonalizowane wiadomości na każdym kanale

Korzystaj z segmentacji, aby targetować swoje wiadomości na wszystkich kanałach Omnisend.

  • Uwzględniaj lub wykluczaj segmenty z newsletterów i automatyzacji e-mail.
  • SMS
    Korzystaj z SMS-ów jako bardziej osobistego kanału, wysyłając tylko najtrafniejsze wiadomości, dopasowane do klienta.
  • Wykorzystaj potencjał push dzięki ukierunkowanym ofertom i automatyzacji opartej na zdarzeniach.
Segmentuj według uznania dzięki Omnisend