- Funkcje
- Cennik
- Migracja
- Pomoc: +370 698 15478
Email and SMS marketing insights, ecommerce resources, and the latest Omnisend news.
Our collection of ebooks and whitepapers full of best practices for ecommerce marketers.
Educational video and live training to help you make the most out of Omnisend.
Latest trends & stats about omnichannel marketing.
Featuring insights and analysis into all aspects of DTC ecommerce.
Hear directly from ecommerce and email marketing experts on how to succeed.
Spersonalizuj swoje wiadomości e-mail w oparciu o zachowania zakupowe swoich kontaktów i popraw konwersje, korzystając z intuicyjnej, dostosowanej do potrzeb biznesu e-commerce segmentacji Omnisend.
Zacznij za darmoPełny dostęp. Bez karty kredytowej.
Highly rated & popular with merchants in USA
Omnisend został zaprojektowany głównie z myślą o biznesie e-commerce, dlatego nasza segmentacja pozwala filtrować odbiorców na podstawie różnych zdarzeń transakcyjnych i zachowań zakupowych. Dzięki naszej pełnej integracji z platformami e-commerce możesz wykorzystać wszystkie swoje dane i dzielić klientów na segmenty na podstawie kupowanych przez nich produktów, średniej wartości zamówienia, ostatnio dokonanego zakupu itd.
Nasza segmentacja oparta na cyklu życia klienta umożliwia retencję bez zgadywania. Omnisend dynamicznie określa etap cyklu życia każdego klienta i przedstawia te dane w formie przejrzystej mapy etapów cyklu życia. W ten sposób możesz ustalać priorytety i personalizować swoje strategie retencji pod kątem najcenniejszych kupujących, utrzymując markę na pierwszym miejscu i zwiększając liczbę ponownych zakupów.
Dowiedz się więcej o etapach cyklu życia klientaMapa etapów cyklu życia to niesamowita szansa dla małej firmy. To działanie, które zwykle wymaga zaangażowania całego zespołu marketingowego. To prosty sposób, by w jednym miejscu zobaczyć nawyki i zwyczaje zakupowe naszych klientów, co bardzo pomogło nam w dotarciu do różnych grup. Konkurujemy z większymi firmami, a dzięki temu docieramy do nich w odpowiednim czasie.
Posiadanie pełnych danych o zaangażowaniu odbiorców i wykorzystywanie ich do segmentacji pomaga w tworzeniu bardziej przemyślanego harmonogramu wysyłek i poprawia wszystkie kluczowe wskaźniki – od zwiększenia liczby otwarć po utrzymanie dobrego wskaźnika dostarczalności. Na przykład cotygodniowe oferty dla najbardziej zaangażowanych kontaktów lub regularne kampanie odzyskiwania klientów — wszystko to jest dostępne dzięki łatwej segmentacji Omnisend.
Bez względu na to, czy tworzysz segment odbiorców po raz pierwszy, czy jesteś już na poziomie zaawansowanym, przekonasz się, że segmentacja Omnisend jest zarówno łatwa w użytkowaniu, jak i solidna. Możesz łączyć wiele reguł, wybierać spośród różnych filtrów i zawęzić targetowanie do bardzo konkretnych kontaktów, dla których Twoje wiadomości będą najbardziej trafione.
Skorzystaj z naszych propozycji segmentów do tworzenia pierwszych segmentów, docierania do większej liczby skrzynek odbiorczych i reaktywowania większej liczby kontaktów
Nie ma już potrzeby ręcznego lub złożonego importowania — zapisane segmenty są automatycznie aktualizowane w czasie rzeczywistym.
Uporządkuj swoje kontakty za pomocą tagów — dodatkowa warstwa informacji kontaktowych dla jeszcze bardziej spersonalizowanych wiadomości
Popraw targetowanie PPC i docieraj do nowych, podobnych odbiorców, korzystając z wbudowanej synchronizacji odbiorców Omnisend z:
Użyj segmentacji, aby kierować swoje wiadomości we wszystkich kanałach Omnisend.
Uwzględniaj lub wykluczaj segmenty z newsletterów i automatyzacji e-mail.
Dowiedz się więcejKorzystaj z SMS-ów jako bardziej osobistego kanału, wysyłając tylko najtrafniejsze wiadomości, dopasowane do klienta.
Dowiedz się więcejWykorzystaj potencjał push dzięki ukierunkowanym ofertom i automatyzacji opartej na zdarzeniach.
Dowiedz się więcej