- Funkcje
- Cennik
- Migracja
- Pomoc: +370 698 15478
Email and SMS marketing insights, ecommerce resources, and the latest Omnisend news.
Our collection of ebooks and whitepapers full of best practices for ecommerce marketers.
Educational video and live training to help you make the most out of Omnisend.
Latest trends & stats about omnichannel marketing.
Featuring insights and analysis into all aspects of DTC ecommerce.
Hear directly from ecommerce and email marketing experts on how to succeed.
Highly rated & popular with merchants in USA
Zaraz po wysłaniu kampanii e-mailowych zaczniesz otrzymywać informacje o tym, ile osób zaangażowało się w Twoje e-maile. Możesz uzyskać cenne informacje w czasie rzeczywistym, które pomogą Ci ulepszać kampanie i dostarczać subskrybentom jeszcze większą wartość. Wystarczy jeden raport, by śledzić wzrost liczby subskrybentów, współczynników otwarć i kliknięć, a także sprzedaży.
Dzięki mapie kliknięć Omnisend możesz nawet dowiedzieć się, gdzie Twoi subskrybenci klikali najczęściej w Twoich e-mailach. Informacje te mają kluczowe znaczenie, ponieważ na ich podstawie dowiesz się, co się sprawdza, a co nie i co możesz zmienić, aby być jeszcze lepszy. Dzięki tym informacjom będziesz w stanie tworzyć lepsze wiadomości e-mail, dołączając produkty i treści, których potrzebują Twoi subskrybenci, a tym samym optymalizując konwersje.
Pierwsze kilka godzin każdej kampanii jest najważniejsze, ponieważ większość aktywności będzie miała miejsce właśnie w tym czasie. Raporty godzinowe za pierwsze 24 godziny możesz zobaczyć w raportach kampanii. Ten wykres pokazuje liczbę otwarć i kliknięć, dzięki czemu w ciągu godziny lub dwóch możesz zorientować się, jak dobrze radzą sobie Twoje kampanie.
Nasze raporty kampanii wyraźnie pokazują, ile osób otworzyło Twoje wiadomości e-mail, ile kliknęło, a co najważniejsze, ile sprzedaży wygenerowała Twoja kampania. Pomoże Ci to w ocenie skuteczności Twoich kampanii i dostosowaniu ich w celu uzyskania znacznie lepszych wyników. Możesz również zobaczyć liczbę odrzuceń i rezygnacji z subskrypcji, a także ustalić, jakie urządzenia były używane do otwierania i klikania Twoich wiadomości e-mail. Obserwując, jak te trendy zmieniają się w czasie, możesz dowiedzieć się, czego naprawdę chcą Twoi subskrybenci.