Main meniu
Main meniu
RAPORTY KAMPANII

Uzyskaj pełne statystyki wydajności z kampanii

Zacznij za darmo

Highly rated & popular with merchants in USA

Śledź swoje wyniki w czasie rzeczywistym

Zaraz po wysłaniu kampanii e-mailowych zaczniesz otrzymywać informacje o tym, ile osób zaangażowało się w Twoje e-maile. Możesz uzyskać cenne informacje w czasie rzeczywistym, które pomogą Ci ulepszać kampanie i dostarczać subskrybentom jeszcze większą wartość. Wystarczy jeden raport, by śledzić wzrost liczby subskrybentów, współczynników otwarć i kliknięć, a także sprzedaży.

Śledź swoje wyniki w czasie rzeczywistym

Skorzystaj z mapy kliknięć, aby tworzyć lepsze e-maile

Dzięki mapie kliknięć Omnisend możesz nawet dowiedzieć się, gdzie Twoi subskrybenci klikali najczęściej w Twoich e-mailach. Informacje te mają kluczowe znaczenie, ponieważ na ich podstawie dowiesz się, co się sprawdza, a co nie i co możesz zmienić, aby być jeszcze lepszy. Dzięki tym informacjom będziesz w stanie tworzyć lepsze wiadomości e-mail, dołączając produkty i treści, których potrzebują Twoi subskrybenci, a tym samym optymalizując konwersje.

Skorzystaj z mapy kliknięć, aby tworzyć lepsze e-maile

Śledź pierwsze 24 godziny

Pierwsze kilka godzin każdej kampanii jest najważniejsze, ponieważ większość aktywności będzie miała miejsce właśnie w tym czasie. Raporty godzinowe za pierwsze 24 godziny możesz zobaczyć w raportach kampanii. Ten wykres pokazuje liczbę otwarć i kliknięć, dzięki czemu w ciągu godziny lub dwóch możesz zorientować się, jak dobrze radzą sobie Twoje kampanie.

Śledź pierwsze 24 godziny

Szybko znajdź ważne informacje

Nasze raporty kampanii wyraźnie pokazują, ile osób otworzyło Twoje wiadomości e-mail, ile kliknęło, a co najważniejsze, ile sprzedaży wygenerowała Twoja kampania. Pomoże Ci to w ocenie skuteczności Twoich kampanii i dostosowaniu ich w celu uzyskania znacznie lepszych wyników. Możesz również zobaczyć liczbę odrzuceń i rezygnacji z subskrypcji, a także ustalić, jakie urządzenia były używane do otwierania i klikania Twoich wiadomości e-mail. Obserwując, jak te trendy zmieniają się w czasie, możesz dowiedzieć się, czego naprawdę chcą Twoi subskrybenci.