To, że gość nie dokona zakupu za pierwszym razem, nie oznacza, że nie możesz go konwertować w inny sposób. Biorąc pod uwagę, że średnio tylko 3% gości kupi od Ciebie podczas pierwszej wizyty, musisz postarać się zdobyć ich e-maile, abyś mógł zacząc budować relacje. Kolekcja pop-upów Omnisend umożliwia pozyskiwanie adresów e-mail dla kampanii od pierwszej wizyty gościa w Twoim sklepie.
Standardowe pop-upy Omnisend prezentują piękne obrazy, efektywną teść i świetny styl. Możesz dostosować je w dowolny sposób, aby od pierwszej chwili przyciągnąc uwagę gości. Pop-upy mogą być dowcipne lub poważne, albo oferujące świetną zniżkę czy zachęcające do rejestracji.
Jedną z największych obaw sprzedawców w biznesie
e-commerce jest rozdrażnienie gości i odstraszenie ich. Jednak dzięki pop-up z Omnisend możesz wybrać, kiedy chcesz je wyświetlać. Jeśli Twoi goście nie lubią pop-upów, które pojawiają się natychmiast po wejściu na stronę, skonfiguruj je tak, aby pojawiały się tylko wtedy, gdy mają zamiar opuścić Twój sklep.
Masz pełną kontrolę nad synchronizacją, targetowaniem i częstotliwością swoich formularzy. Na przykład możesz tworzyć niestandardowe pop-upy, które pojawiają się tylko na określonych stronach sklepu lub po wyświetleniu określonej liczby stron. Dzięki różnorodnym opcjom targetowania możesz tworzyć bardziej elastyczne pop-upy, które pojawiają się tylko wtedy i tylko tam, gdzie chcesz - bez rozdrażniania Twoich gości i klientów.