Home Home Home

Gromadź subskrybentów za pomocą stron docelowych Twoich marek

Twórz osobne strony docelowe dla każdej kampanii

Najprawdopodobniej masz już kilka reklam w mediach społecznościowych i wyszukiwarkach. Zamiast odsyłać z nich na jedną ze swoich stron produktów, możesz skonfigurować je tak, aby każda osobna kampania prowadziła do osobnej strony docelowej. Zadbaj o to, żeby tekst, obrazy, a nawet kolory na tych stronach docelowych były zgodne z Twoimi reklamami. W ten sposób Twoi odwiedzający uzyskają płynne i spójne wrażenia, które zmotywują ich do rejestracji lub zakupu.

Dostosuj swoje strony docelowe w mgnieniu oka

Omnisend ułatwia korzystanie ze stron docelowych. Możesz pozostać przy domyślnym tekście o wysokim współczynniku konwersji lub po prostu dodać własny. Możesz także zmienić motyw, rodzaj informacji, którą chcesz uzyskać, a nawet edytować informacje wyświetlane na Facebooku, gdy udostępniasz stronę.

Przekieruj odwiedzających na wybraną stronę

W przypadku kampanii o wysokim współczynniku konwersji często trzeba upewnić się, że Twoi goście otrzymują tylko tą informację, której potrzebują. W większości przypadków strona główna biznesu e-commerce lub strona produktu zawiera zbyt dużo informacji. Zamiast tego można odesłać gości do strony docelowej, która ma jeden konkretny przekaz.

Odkryj, jak zacząć korzystać ze stron docelowych, aby zwiększyć liczbę subskrypcji w targetowanych kampaniach.

Bez karty kredytowej.