Najprawdopodobniej masz już kilka reklam w mediach społecznościowych i wyszukiwarkach. Zamiast odsyłać z nich na jedną ze swoich stron produktów, możesz skonfigurować je tak, aby każda osobna kampania prowadziła do osobnej strony docelowej. Zadbaj o to, żeby tekst, obrazy, a nawet kolory na tych stronach docelowych były zgodne z Twoimi reklamami. W ten sposób Twoi odwiedzający uzyskają płynne i spójne wrażenia, które zmotywują ich do rejestracji lub zakupu.
Omnisend ułatwia korzystanie ze stron docelowych. Możesz pozostać przy domyślnym tekście o wysokim współczynniku konwersji lub po prostu dodać własny. Możesz także zmienić motyw, rodzaj informacji, którą chcesz uzyskać, a nawet edytować informacje wyświetlane na Facebooku, gdy udostępniasz stronę.
W przypadku kampanii o wysokim współczynniku konwersji często trzeba upewnić się, że Twoi goście otrzymują tylko tą informację, której potrzebują. W większości przypadków strona główna biznesu e-commerce lub strona produktu zawiera zbyt dużo informacji. Zamiast tego można odesłać gości do strony docelowej, która ma jeden konkretny przekaz.