Home Home Home
ETAPY CYKLU ŻYCIA KLIENTA

Sprawdź, kogo i dlaczego musisz zaangażować ponownie

Wyobraź sobie, że dokładnie wiesz, którzy klienci potrzebują reaktywowania, bez konieczności sortowania danych. Segmentacja cyklu życia klienta Omnisend, oparta na sztucznej inteligencji, właśnie to za Ciebie zrobi.
WYPRÓBUJ ZA DARMO
Połącz swój sklep i korzystaj za darmo. Bez karty kredytowej.

based on 5,000+ reviews on

ETAPY CYKLU ŻYCIA KLIENTA

Inteligentniejszy sposób targetowania klientów

Segmentacja oparta na cyklu życia klienta pomaga targetować i segmentować wiadomości o rektywacji, biorąc pod uwagę czas ostatniego zamówienia, ilość zamówien czy ich wartość. Zamiast ręcznie obliczać i wprowadzać te dane, nasze algorytmy sztucznej inteligencji dostarczą Ci dynamicznie opracowaną segmentację, zwaną etapami cyklu życia. W ten sposób otrzymasz inteligentną, dynamicznie opracowaną segmentację klientów, która ułatwi personalizację taktyki retencji i zwiększą jej skuteczność.
Mapa etapów cyklu życia to niesamowita szansa dla małej firmy. Takie rzeczy zwykle wymagają pracy całego zespołu marketingowego. To prosty sposób, żeby w jednym miejscu zobaczyć zakupy i zwyczaje zakupowe naszych klientów, co bardzo pomaga docierać do różnych grup. Konkurujemy z większymi firmami, a to pozwala nam osiągnąć ten zasięg w odpowiednim czasie.

Angèl Foster, Współwłaściciel Island Olive Oil Company

Przeczytaj historię sukcesu
MAPA ETAPU CYKLU ŻYCIA

Oceń stan swojej bazy klientów

Mapa etapów cyklu życia to dynamiczna reprezentacja, w czasie rzeczywistym, wszystkich Twoich kupujących z podziałem na ich obecny etap cyklu życia. To umożliwia przejrzyste zrozumienie dystrybucji Twojej bazy klientów i działa jak wizualny przewodnik identyfikujący najważniejsze segmenty, które wymagają reaktywacji.

Jak wykorzystywać
etapy cyklu życia klienta:

  • Zapobiegaj odejściu kupujących
    Pozyskaj klientów, którzy mogą odejść, reaktywując te kontakty na etapie:„Zaraz stracisz”, „Nie można stracić” i „Zagrożone”.
  • Zaangażuj najlepszych klientów
    Zrób jak najwięcej, by zabezpieczyć (i utrzymać) częstych, wartościowych kupujących na etapach: ,,Mistrz" i ,,Lojalny" klient.
  • Znajdź więcej wartościowych klientów
    Połącz segmenty z Mapy etapów cyklu życia, aby zbudować jeden segment klientów o wysokim CLV i zsynchronizuj go, aby utworzyć grupę podobnych na Facebooku i Google.
NAJLEPSZE PRAKTYKI RETENCJI

Uzyskaj praktyczne wskazówki i zalecenia

Jesteś nowy w marketingu i strategiach retencji? Pomożemy Ci! Zapoznaj się z wbudowanymi przewodnikami dotyczącymi retencji, zawierającymi praktyczne wskazówki jak wykorzystywać każdy segment cyklu życia. Znajdziesz pomysły, które systemy pracy, kanały lub rodzaje kampanii najlepiej nadają się do tego, aby Twoi klienci na różnych etapach cyklu życia powracali.

Segmentuj mądrze dzięki Customer Intelligence

Koniec z arkuszami kalkulacyjnymi i skomplikowanym dopasowywaniem danych.
Użyj BEZPŁATNYCH narzędzi Customer Intelligence od Omnisend do segmentacji klientów opartej na danych i konwertuj większą ilość klientów za pomocą odpowiednich wiadomości.

  • Etapy Cyklu Życia Klienta
    Zapobiegaj odpływowi klientów, pielęgnuj najlepszych z nich i znajduj jeszcze bardziej wartościowych, korzystając z segmentacji opartej na cyklu życia.
  • Analiza Produktu
    Identyfikuj najmocniejsze produkty dla określonych segmentów klientów i twórz precyzyjnie targetowane promocje.
  • Lejki marketingowe
    Posegmentuj klientów na podstawie etapu lejka, na którym zrezygnowali z zakupu, i popraw konwersję.
Z Omnisend spraw, aby twoi klienci wracali po więcej.
Połącz swój sklep i korzystaj za darmo. Bez karty kredytowej.