Skłonienie subskrybentów do zaangażowania w e-maile może być trudne, ale nie musi być niemożliwe. Możesz zwiększyć zaangażowanie, dodając interaktywne pudełko prezentowe bezpośrednio do swoich newsletterów. Pudełko prezentowe pozwala wysłać Twoim subskrybentom niespodziankę, zamkniętą w specjalnym pudełku. Po otrzymaniu takiego e-maila, subskrybenci muszą kliknąć na pudełko, żeby zobaczyć, jaka niespodzianka tam czeka na nich.
Popraw swoje wskaźniki otwarć i kliknięć dzięki tej interaktywnej funkcji. Twoi klienci będą nie tylko zaskoczeni nieoczekiwanym prezentem, ale także bardziej skłonni do kliknięcia. Jeśli zapakujesz do pudełka atrakcyjny dla subskrybentów prezent - zniżkę, rabat lub darmową wysyłkę - będą oni znacznie chętniej kupować w Twoim sklepie. Wygrana dla obu stron: subskrybenci otrzymują od Ciebie więcej ekscytujących ofert, a Ty zyskujesz wyższą sprzedaż.