Main meniu
Main meniu
Testy A/B

Przeprowadzaj testy skuteczności kampanii
e-mail, aby sprawdzić co działa najlepiej

Zacznij za darmo

Highly rated & popular with merchants in USA

Znajdź najlepsze kombinacje o najwyższym wskaźniku otwarć

Czasami nie masz pewności, jaki temat wiadomości sprawdzi się najlepiej albo jakiej nazwy nadawcy użyć? Istnieje jednak sposób, by dowiedzieć się, co działa najlepiej. Testy A/B umożliwiają wysyłanie e-maili z dwoma tematami czy nazwami nadawcy do niewielkiego grona odbiorców, aby sprawdzić, który z nich działa najlepiej. E-mail z najwyższym wskaźnikiem klikalności jest automatycznie wysyłany do pozostałych odbiorców.

Znajdź najlepsze kombinacje o najwyższym wskaźniku otwarć

Dowiedz się, czego naprawdę pragną Twoi subskrybenci

Już wiesz, która wersja tematu lub nazwy nadawcy sprawdza się najlepiej. Przyszła więc pora, by się dowiedzieć, czego naprawdę pragną Twoi subskrybenci. Szukają ekscytujących, energicznych tematów, czy może wolą coś bardziej powściągliwego? Powinieneś używać emotikonów, czy może pozostać tylko przy tekście? Lepiej jest używać nazwy sklepu, imienia, czy może kombinacji obu? Dzięki testom A/B znajdziesz odpowiedzi na te pytania, by móc dostosować swoje podejście i zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, czego naprawdę pragną Twoi subskrybenci