Home Home Home

Przeprowadzaj testy skuteczności kampanii e-mail, aby sprawdzić co działa najlepiej

Znajdź najlepsze kombinacje o najwyższym wskaźniku otwarć

Czasami nie masz pewności, który temat działa najlepiej albo jaką nazwy nadawcy użyc? Istnieje sposób, by dowiedzieć się, co działa najlepiej. Testy A/B umożliwiają wysyłanie e-maili z dwoma tematami czy nazwami nadawcy do niewielkiego grona odbiorców, aby sprawdzić, który z nich działa najlepiej. E-mail z najwyższym wskaźnikiem klikalności jest automatycznie wysyłany do pozostałych odbiorców.

Dowiedz się, czego naprawdę pragną Twoi subskrybenci

Kiedy wiesz, która wersja tematu lub nazwy nadawcy działa najlepiej, uzyskasz dalsze informacje na temat tego, czego naprawdę chcą Twoi subskrybenci. Czy chcą widzieć ekscytujące, energiczne tematy, czy wolą coś bardziej powściągliwego? Czy powinieneś użyć emotikonów, czy zostać tylko przy tekście? Czy lepiej jest użyć nazwy sklepu, imienia, czy kombinacji obu? Dzięki testom A/B będziesz mógł znaleźć odpowiedzi na te pytania, aby dostosować swoje podejście i zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, jak możesz wykorzystać testowanie e-maili, aby poprawić współczynniki konwersji.

Zacznij już dziś bezpłatnie. Bez karty kredytowej.