- Funkcje
- Cennik
- Migracja
- Pomoc: +370 698 15478
Email and SMS marketing insights, ecommerce resources, and the latest Omnisend news.
Our collection of ebooks and whitepapers full of best practices for ecommerce marketers.
Educational video and live training to help you make the most out of Omnisend.
Latest trends & stats about omnichannel marketing.
Featuring insights and analysis into all aspects of DTC ecommerce.
Hear directly from ecommerce and email marketing experts on how to succeed.
Pełny dostęp. Bez karty kredytowej.
Highly rated & popular with merchants in USA
Po tym, jak odwiedzający zostaną subskrybentami, spraw, aby poczuli się mile widziani, witając się z nimi. Taki e-mail powitalny to pierwszy krok w podróży Twojego klienta, więc powitaj go nietypowymi i nieszablonowymi wiadomościami. Nadaj wiadomości powitalnej osobisty charakter, dostosowując jej treść do potrzeb danego klienta.
Jeśli naprawdę chcesz zrobić wrażenie na swoich subskrybentach, dostosuj swoje e-maile powitalne tak, jak chcesz, i zaproponuj klientom coś specjalnego. Spraw, by nie chcieli zrezygnować z Twoich produktów i miło rozpocznijcie Waszą relację. Świetny e-mail powitalny zrobi na nich doskonałe pierwsze wrażenie.
Wiadomości powitalne są wysyłane automatycznie, ale nie to oznacza, że musisz wysyłać tylko jeden e-mail do wszystkich subskrybentów. Prześlij swoim subskrybentom spersonalizowaną wiadomość, biorąc pod uwagę to, w jaki sposób trafili do bazy subskrybentów. Jeśli dokonali rejestracji ze specjalnej strony docelowej – wyślij im specjalną wiadomość o potwierdzeniu subskrypcji. Jeśli zarejestrowali się, aby otrzymać określoną zniżkę - wyślij wiadomość z kodem rabatowym. Jeśli zaspokoisz potrzeby klienta od pierwszego e-maila, zyskasz klienta na całe życie.