Home Home Home

Łatwo twórz kampanie powitalne

Witaj swoich subskrybentów osobistym przekazem

Po tym, jak goście zostaną subskrybentami, spraw aby poczuli się mile widziani i powitani. List powitalny, to pierwszy krok w podróży Twojego klienta, więc powitaj go nietypowymi i nieszablonowymi wiadomościami. Nadaj listom powitalnym osobisty charakter, dostosowując je w odpowiedni sposób do potrzeb klienta.

Zrób to w sposób wyjątkowy

Dostosuj swoje e-maile powitalne w odpowiedni sposób i zaproponuj klientom coś specjalniego – w taki sposób sprawisz, że nie będą mogli zrezygnować z Twoich produktów i pozytywnie zaczniesz waszą relacje. Świetny e-mail powitalny pozwoli znaleźć wspólny język z klientami i zrobi na nich doskonałe pierwsze wrażenie.

Właściwa wiadomość do właściwej osoby

Listy powitalne są wysyłane automatycznie, ale nie oznacza to, że musisz wysyłać tylko jeden e-mail do wszystkich subskrybentów. Przekaż różnym subskrybentom spersonalizowaną wiadomość, biorąc pod uwagę to, w jaki sposób trafili do bazy subskrybentów. Jeśli kontakt trafil ze specjalnej strony docelowej – wyślij wiadomość o potwiedzeniu subsckrypcji, jeśli kontakt zapisał się, aby otrzymać określoną zniżkę - wyślij wiadomość z kodem rabatowym. Jeśli zaspokoisz potrzeby klienta od piewszego e-maila, będziesz mieć klienta na całe życie.

Odkryj, jak łatwe może być ustawienie automatycznych wiadomości powitalnych, które pomogą ci w konwersji nowych subskrybentów.

Bez karty kredytowej.