- Funkcje
- Cennik
- Migracja
- Pomoc: +370 698 15478
Email and SMS marketing insights, ecommerce resources, and the latest Omnisend news.
Our collection of ebooks and whitepapers full of best practices for ecommerce marketers.
Educational video and live training to help you make the most out of Omnisend.
Latest trends & stats about omnichannel marketing.
Featuring insights and analysis into all aspects of DTC ecommerce.
Hear directly from ecommerce and email marketing experts on how to succeed.
Highly rated & popular with merchants in USA
Czasami klienci milkną: są zajęci, zapomnieli o Twoje marce i produktach lub szukają innych marek. Ale to nie znaczy, że musisz pozwolić im odejść. Jedyne, co musisz zrobić, to podtrzymywać wspaniałą relację, jaką z nimi stworzyłeś. Wyślij im jedną lub kilka wiadomości reaktywacyjnych, aby utrzymać kontakt i nadal oferować im wartości, której pragną i której potrzebują. Po prostu ustaw automatyzację reaktywacji klienta dla tych, którzy nie złożyli zamówienia od jakiegoś czasu, a otrzymają wiadomość o reaktywacji z wybraną treścią i ofertami.
Wiadomości e-mail o reaktywacji klienta to nie tylko zaproszenie do ponownego zakupu. Chodzi również o przypomnienie im, czym jest Twoja marka. Dlatego ważne jest, aby Twoje automatyczne wiadomości e-mail były zgodne z marką i odzwierciedlały kolory, obrazy i style, nad którymi tak ciężko pracowałeś tworząc swoją stronę internetową. Dzięki temu nie tylko przypomnisz klientom o wartości, jaką dostarczasz, ale też wzmocnisz swoją markę. Dostosuj wiadomości, aby odzwierciedlały Twoją markę
Zwiększ wartość życiową klienta, wysyłając e-maile reaktywacyjne do klientów, którzy od jakiegoś czasu nie złożyli żadnego zamówienia. Ale nie wysyłaj im samych wiadomości e-mail z przypomnieniem - upewnij się też, że prezentują one Twoje najlepsze produkty ze świetnymi ofertami. Możesz wysłać im specjalny kupon rabatowy, darmowe upominki, bezpłatną wysyłkę lub inną ofertę, której nie będą mogli się oprzeć. W ten sposób nie tylko dostarczysz im odpowiednią wartość, ale też skłonisz do ponownego zakupu.