Home Home Home

Przeprowadź klientów z powrotem do sklepu

Upewnij się, że Twoi nieaktywni klienci wrócą

Czasami klienci stają się nieaktywi: są zajęci, zapomnieli o Twoje marce i produktach lub szukają innych marek. Ale to nie znaczy, że możesz dać im o sobie zapomnieć. Kontynuuj z nimi relację, jaką zbudowałeś. Wyślij im jeden lub kilka e-maili reaktywujących, aby utrzymać kontakt i nadal cieszyć ofertami. Ustaw automatyzaję Reaktywacji klienta dla tych, którzy nie złożyli zamówienia w ciągu określonego czasu i zostanie im wysłany e-mail z wybraną treścią i ofertami.

Dostosuj wiadomości, aby odzwierciedlały Twoją markę

E-maile reaktywacji klienta to nie tylko zaproszenie do ponownego zakupu. Automatyzacja Reaktywacji Klienta ma też przypomnieć, czym jest Twoja marka. Sugerujemy zrobić, aby Twoje automatyzowane e-maile były zgodne z marką i odzwierciadlały kolory, obraze i style, które są widoczne na Twoje stronie internetowej. Dzięki temu klient zapamięta nie tylko wartość, którą dostarczasz, ale także będziesz wzmacniać swoją markę.

Spraw, by nie mogli się oprzeć Twojej ofercie

Zwiększ Customer lifetime value (wartość życiowa klienta), wysyłając e-maile reaktywacyjne, gdy od jakiegoś czasu ponownie nie złożyli żadnego zamówienia. Wysyłaj e-maile nie tylko z przypomnieniem, ale upewnij się też, że wiadomość zaprezentuje Twoje najlepsze produkty ze świetnymi ofertami. Możesz wysłać specjalny kupon rabatowy, prezenty, darmową wysyłkę lub inną ofertę, której nie będzie możno się oprzeć. W ten sposób nie tylko zapewnisz wartość, ale także skłonisz klienta do ponownego zakupu.

Odkryj, jak łatwo można reaktywować nieaktywnych klientów i zwiększyć sprzedaż.

Zacznij już dziś bezpłatnie. Bez karty kredytowej.