Czasami klienci stają się nieaktywi: są zajęci, zapomnieli o Twoje marce i produktach lub szukają innych marek. Ale to nie znaczy, że możesz dać im o sobie zapomnieć. Kontynuuj z nimi relację, jaką zbudowałeś. Wyślij im jeden lub kilka e-maili reaktywujących, aby utrzymać kontakt i nadal cieszyć ofertami. Ustaw automatyzaję Reaktywacji klienta dla tych, którzy nie złożyli zamówienia w ciągu określonego czasu i zostanie im wysłany e-mail z wybraną treścią i ofertami.
E-maile reaktywacji klienta to nie tylko zaproszenie do ponownego zakupu. Automatyzacja Reaktywacji Klienta ma też przypomnieć, czym jest Twoja marka. Sugerujemy zrobić, aby Twoje automatyzowane e-maile były zgodne z marką i odzwierciadlały kolory, obraze i style, które są widoczne na Twoje stronie internetowej. Dzięki temu klient zapamięta nie tylko wartość, którą dostarczasz, ale także będziesz wzmacniać swoją markę.
Zwiększ Customer lifetime value (wartość życiowa klienta), wysyłając e-maile reaktywacyjne, gdy od jakiegoś czasu ponownie nie złożyli żadnego zamówienia. Wysyłaj e-maile nie tylko z przypomnieniem, ale upewnij się też, że wiadomość zaprezentuje Twoje najlepsze produkty ze świetnymi ofertami. Możesz wysłać specjalny kupon rabatowy, prezenty, darmową wysyłkę lub inną ofertę, której nie będzie możno się oprzeć. W ten sposób nie tylko zapewnisz wartość, ale także skłonisz klienta do ponownego zakupu.