Main meniu
Main meniu
Sprzedaż krzyżowa

Zwiększ przychody, proponując odpowiednie produkty za pośrednictwem naszej platformy sprzedaży krzyżowej

Zacznij za darmo

Highly rated & popular with merchants in USA

Sprzedawaj dodatkowe produkty

Automatycznie zwiększ sprzedaż online, sugerując powiązane produkty w oparciu o konkretny produkt, który Twoi klienci już kupili. Takie produkty mogą należeć do innej kategorii produktowej, ale muszą stanowić uzupełnienie tego, co klient już kupił – jak na przykład krótkie spodenki i trampki do koszulki.

Sprzedawaj dodatkowe produkty

Zwiększenie wartości z pierwszego zakupu

Techniki sprzedaży krzyżowej są często wykorzystywane w ramach zakupów tu i teraz (np. pomyśl o wszelkiego rodzaju wielopakach!), ale taktyka ta może również doskonale sprawdzić się w przypadku wysyłania wiadomości e-mail po dokonaniu zakupu. Tylko pamiętaj, że celem takiego działania nie jest po prostu sprzedanie większej ilości produktów, lecz zwiększenie wartości koszyka z pierwszego zakupu. Prawidłowo wdrożone techniki cross-sellingu są naturalne i poprawiają doświadczenia zakupowe klienta, oferując mu produkty uzupełniające, które mogą zwiększyć wartość początkowego zakupu. Na przykład, łącząc spódnicę z bluzką z golfem, nie tylko zwiększasz swoje szanse na wygenerowanie większych przychodów od tego samego klienta, ale także pokazujesz szeroki asortyment swoich produktów.

Zwiększenie wartości z pierwszego zakupu

Daj dodatkowe powody do zakupu

Korzystając z automatyzacji sprzedaży krzyżowej, pamiętaj, że dodatkowe oferty mogą przekonać klienta do szybszego dokonania dodatkowego zakupu. Rozważ zaoferowanie klientom kodu rabatowego lub bezpłatnej wysyłki przy następnym zakupie. Nie zapominaj, że zdobycie nowego klienta jest o wiele bardziej kosztowne niż utrzymanie istniejącego, więc okaż mu trochę zainteresowania.

Zwiększ swoje przychody już dziś

Przekonaj tych, którzy już zdecydowali się na zakup w Twoim sklepie, aby dodali więcej produktów do koszyka. Sprzedaż krzyżowa to świetny sposób na zwiększenie średniej wartości zamówienia wśród klientów, którzy są już na ostatnim etapie swojej zakupowej podróży. Rekomendując idealny, najbardziej odpowiedni produkt, możesz zachęcić klienta do większych zakupów lub szybszej konwersji. Dowiedz się więcej o tym, jak korzystać z opcji sprzedaży krzyżowej tutaj..