Main meniu
Main meniu
EDYTOR AUTOMATYZACJI BEZ KODU

Wyrusz ze swoim klientem w zautomatyzowaną podróż

Nasz edytor automatyzacji umożliwia łatwe tworzenie i dostosowywanie zautomatyzowanego zestawu wiadomości do klienta bez znajomości kodowania. Dodawaj powiadomienia e-mail, SMS i web push, aktywuj ścieżki zgodnie z zachowaniem klienta lub przeprowadź testy A/B, jeśli nie jesteś pewien, w którą stronę iść.

Zacznij za darmo

Pełny dostęp. Bez karty kredytowej.

Highly rated & popular with merchants in USA

DRAG & DROP

Stwórz swoją automatyzację w ciągu kilku minut

Nie musisz posiadać zaawansowanych umiejętności, aby stworzyć automatyzację, która napędzi Twoją sprzedaż. Dzięki naszemu edytorowi automatyzacji „Drag & Drop” możesz dostosowywać sekwencję, dodawać i usuwać dodatkowe kanały, klonować wiadomości, dokonywać podziałów i w pełni dostosowywać automatyzację. Wszystko jest wyświetlane i wizualizowane, abyś mógł łatwo zrozumieć, kiedy i co zobaczy Twój klient.

Stwórz swoją automatyzację w ciągu kilku minut

Na tym właśnie polega prostota zautomatyzowanych przepływów pracy. Pracowałam z kilkoma różnymi platformami online do obsługi wiadomości e-mail. W przypadku Omnisend konfiguracja jest bardzo prosta i w razie potrzeby łatwo można wprowadzić zmiany.

Stacey Dixon

Projektant graficzny

WIELOKANAŁOWOŚĆ

Kiedy e-mail to za mało

Przyciągaj uwagę swoich klientów za pomocą różnych kanałów - włącz powiadomienia e-mail, SMS lub web push do jednego przepływu pracy, aby zmaksymalizować możliwość konwersji klientów.

  • Wiadomości e-mail
  • SMS
  • Powiadomienia web push
Kiedy e-mail to za mało

Wysyłaj właściwe wiadomości do właściwego klienta

Stwórz automatyzacje ważną dla Twoich klientów. Jak? W ramach jednej automatyzacji możesz przeprowadzić test A/B, podzielić automatyzację na segmenty, dodać wyzwalacze behawioralne, aby lepiej zrozumieć, w którą stronę iść.

Wybierz wyzwalacz
Wybierz wyzwalacz

Określ, co uruchomi Twoją automatyzację: aktywność zakupowa, segmentacje wejścia/wyjścia, aktywność przeglądania, wypełnianie formularzy czy może niestandardowe wydarzenia.

Użyj podziałów automatyzacji
Użyj podziałów automatyzacji

Podziel swoich odbiorców na podstawie różnych filtrów i wysyłaj wiadomości różnymi ścieżkami.

Test A/B
Test A/B

Przetestuj, który kanał, bodziec lub temat generuje najwięcej konwersji i podejmuj decyzje oparte na danych, by usprawniać swoje przepływy pracy.

Zintegrowane raporty wiadomości

Ucz się i optymalizuj bez opuszczania edytora

Śledź dane dotyczące sprzedaży i zaangażowania dla każdego komunikatu w przepływie pracy, aby zoptymalizować automatyzację bez opuszczania edytora automatyzacji.

Zintegrowane raporty wiadomości