Main meniu
Main meniu
ETAPY CYKLU ŻYCIA KLIENTA

Sprawdź, kogo i dlaczego musisz zaangażować ponownie

Wyobraź sobie, że dokładnie wiesz, którzy klienci wymagają ponownego zaangażowania, bez konieczności sortowania danych. Segmentacja cyklu życia klienta Omnisend, oparta na sztucznej inteligencji, właśnie to za Ciebie zrobi.

Zacznij za darmo

Highly rated & popular with merchants in USA

ETAPY CYKLU ŻYCIA KLIENTA

Inteligentniejszy sposób targetowania klientów

Segmentacja oparta na cyklu życia klienta pomaga targetować i personalizować wiadomości reaktywacyjne, biorąc pod uwagę czas ostatniego zamówienia, ilość zamówień czy ich wartość. Zamiast ręcznie obliczać i wprowadzać te dane, nasze algorytmy sztucznej inteligencji dostarczą Ci dynamicznie opracowaną segmentację, zwaną etapami cyklu życia. W ten sposób otrzymujesz inteligentną, dynamicznie opracowaną segmentację klientów, która ułatwi Ci personalizację taktyk retencji i zwiększy jej skuteczność.

Inteligentniejszy sposób targetowania klientów

Mapa etapów cyklu życia to niesamowita szansa dla małej firmy. To działanie, które zwykle wymaga zaangażowania całego zespołu marketingowego. Dzięki Omnisend zyskujemy prosty sposób, by w jednym miejscu zobaczyć nawyki i zwyczaje zakupowe naszych klientów, co bardzo pomogło nam w dotarciu do różnych grup. Konkurujemy z większymi firmami, a dzięki temu docieramy do nich w odpowiednim czasie.

Angèl Foster

Współwłaściciel Island Olive Oil Company

MAPA ETAPÓW CYKLU ŻYCIA

Oceń kondycję swojej bazy klientów

Mapa etapów cyklu życia to dynamiczna reprezentacja w czasie rzeczywistym wszystkich Twoich kupujących w podziale na ich obecny etap cyklu życia. To umożliwia przejrzyste zrozumienie rozkładu Twojej bazy klientów i niejako pełni rolę wizualnego przewodnika identyfikującego najważniejsze segmenty, które wymagają reaktywacji.

Oceń kondycję swojej bazy klientów

Jak korzystać z etapów cyklu życia klienta:

Zapobiegaj rezygnacji kupujących
Zapobiegaj rezygnacji kupujących

Odzyskuj klientów, którzy są skłonni zrezygnować, reaktywując te kontakty na etapie: „Zaraz stracisz”, „Nie możesz stracić” i „Zagrożone”.

Zaangażuj najlepszych klientów
Zaangażuj najlepszych klientów

Zrób wszystko, by jak najlepiej obsłużyć (i utrzymać) częstych, wartościowych kupujących na etapach: ,,Mistrz" i ,,Lojalny klient".

Znajdź więcej wartościowych klientów
Znajdź więcej wartościowych klientów

Połącz segmenty górnego rzędu z mapy etapów cyklu życia, aby stworzyć jeden segment klientów o wysokiej wartości cyklu życia klienta i zsynchronizuj go, aby utworzyć grupę podobnych na Facebooku i Google.

NAJLEPSZE PRAKTYKI W ZAKRESIE UTRZYMANIA KLIENTÓW

Zyskaj praktyczne wskazówki i rekomendacje

Jesteś nowy w marketingu i strategiach retencji? Chętnie Ci pomożemy! Zapoznaj się z wbudowanymi przewodnikami dotyczącymi retencji zawierającymi praktyczne wskazówki, jak wykorzystywać każdy segment cyklu życia. Dowiesz się, które przepływy pracy, kanały lub rodzaje kampanii najlepiej nadają się do utrzymania Twoich klientów na różnych etapach cyklu życia.

Zyskaj praktyczne wskazówki i rekomendacje

Inteligentna segmentacja z Omnisend

Koniec z arkuszami kalkulacyjnymi i skomplikowanym dopasowywaniem danych. Skorzystaj z BEZPŁATNYCH narzędzi Customer Intelligence Omnisend do segmentacji klientów opartej na danych i konwertuj większą ilość klientów za pomocą odpowiednich wiadomości.

Etapów cyklu życia klienta
Etapów cyklu życia klienta

Zapobiegaj odpływowi klientów, pielęgnuj relacje z najlepszymi z nich i znajduj jeszcze bardziej wartościowych, korzystając z segmentacji opartej na cyklu życia.

Analiza produktu
Analiza produktu

Identyfikuj najlepsze produkty dla określonych segmentów klientów i twórz precyzyjnie targetowane promocje.

Lejki marketingowe
Lejki marketingowe

Segmentuj klientów na podstawie etapu lejka, na którym zrezygnowali z zakupu, i popraw konwersję.